Your browser is out of date!

This website uses the latest web technologies so it requires an up-to-date, fast browser!
Try Firefox or Chrome!

Gintarė Liaučiuvienė

 

tel: 8-606-75061

 

gintare@sveikatoskeliu.lt

 

Skype - linasgintare

NutriShake

“Nutrishake”
Žmogaus mitybai yra svarbios 22 aminorūgštys, kurių kiekviena įneša savo indėlį energijos, gyvybingumo ir žmogaus veiklos palaikymui. Visi GNLD baltyminiai maisto papildai turi visas 22 aminorūgštis, iš kurių 8 yra būtinos suaugusiesiems (ir 10 iš jų yra svarbios vaikams). Juose taip pat yra 3 šakotosios aminorūgštys: leucinas, izoleucinas ir valinas. Visos GNLD baltyminių maisto papildų formulės buvo sukurtos vadovaujant Mokslo patarėjų tarybai, produktai pagaminti iš specialiai atrinktų augalinių ir pieno baltymų, kurie gerai biologiškai įsisavinami. Dėl aukšto baltymų aminorūgščių įsisavinimo koeficiento (PDCAAS) šie produktai yra puikus pasirinkimas tiek sportininkams, tiek sportuoti mėgstantiems, tiek augantiems vaikams.
Raumenims reikia baltymų. Dažnai sportininkų veikla reikalauja geresnio, stipresnio raumenų išvystymo. Maistiniai baltymai, o ypač aminorūgš­tys, sudarančios baltymus, yra labai svarbūs sveikam raumenų audinių augimui ir palaikymui.
Laikas, kada vartojate baltyminį maistą, yra svarbus raumenų augimui ir išlaikymui. Paskutiniai tyrimai ir moksliniai įrodymai palaiko baltymų vartojimo naudą konkrečiu metu:
Prieš treniruotę. Aminorūgštys ir baltymai, jei juos vartosime prieš treniruotę, gali maksimaliai stimuliuoti raumenų baltymų sintezę.
Treniruotės metu. Baltymų ir angliavandenių mišinys intensyvios treniruotės metu skatina didesnį raumenų glikogeno kiekį (labiausiai paplitęs rau­menų „kuras”) ir padeda sumažinti raumenų pažeidimą bei skatina geresnį jų prisitaikymą prie krūvio.
Po treniruotės. Po treniruotės vartojami baltymai gali sustiprinti ir netgi pagreitinti išeikvoto raumenų glikogeno papildymą ir sumažinti raumenų skausmą, kuris gali atsirasti po treniruotės, ypač, jei nėra pakanka­mai angliavandenių.


Aminorūgščių vaidmuo.
Šakotosios grandinės aminorūgštys yra ypatingai svarbios sportininkams ir tiems, kurie intensyviai užsiima sportu savaitgaliais. Jos yra svarbios raumenų augimui ir stiprinimui. Dėl savo unikalios struktūros šios aminorūgštys sugeba greitai prasiskverbti į raumenis po treniruotės. Viena iš amino rūgščių, dalyvaujanti raume­nų augime, yra leucinas. Ši unikali maistinė medžiaga padeda augti raumenims ir palaiko juos, ne tik padėdama formuoti naujus raumenis, bet ir sumažindama jų nykimą.


Baltymai ir vanduo.
Prieš, per ir po treniruotės svarbu gauti pakankamai vandens (tre­niruočių ar varžybų metu). Kuo daugiau sportuojate, tuo vanduo svarbesnis. Baltymai su vandeniu, arba sumaišyti su elektrolitiniais tirpalais, pade­da atstatyti skysčių balansą ir jį išsaugoti.


Kiek reikia baltymų.
Baltymų kiekis gali būti įvairus, atsižvelgiant į jūsų aktyvumo lygį, sporto rūšį ir kūno apimtį. Jei lygin­tume su sportu neužsiimančiu žmogumi, kiekvieną dieną vidutiniškai sportuojantiems reikia 50%, daug sportuojantiems – 100%, o didelės ištvermės reikalaujančiu sportu užsiimantiems žmonėms – net 150% daugiau baltymų.
Gamintojas: Italija
Sudėtis: pieno baltymai (27,1%), fruktozė (26,2%), sojų baltymų izoliatai (24,4%), išrūgų baltymai (11,2 %), sojų lecitino milteliai (3,5 %), , tirštiklis guaro derva (3,5%) kvapiosios medžiagos (2,2 %), kalcio fosfatas (1,4 %), lipnumą reguliuojanti medžiaga silicio dioksidas (0,5%) , saldiklis acesulfamas K (0,06%).
Vartojimas: suberkite 1 maišelio (20g) turinį į stiklinę (200ml) lieso šalto pieno. Gerai išmaišykite.


Produkto maistinė vertė:

  100g. 20g. % RPN*
Energetinė vertė 372kcal 1564kJ 74kcal 313kJ  
Baltymai 564g. 11.3g.  
Angliavandeniai 28,2g. 5,6g.  
Riebalai 3,4g. 0,7g. 20
Kalcis 800mg. 160mg.  

„Nutrishake“ aminorūgštys: Izoleucinas, Leucinas, Lizinas, Metioninas, Cisteinas, Cistinas, Fenilalanilas, Treoninas, Triptofanas, Valinas, Histidinas, Argininas, Asparaginas, Asparto rūgštis, Serinas, Glutaminas, Glutamo rūgštis, Hikdroksiprolinas, Prolinas, Glicinas, Alaninas, Tirozinas.
Amino rūgštys yra baltymų sudedamoji dalis. Amino rūgščių molekulės tarpusavyje jungiasi ir sudaro įvairias grandinines struktūras (peptidus), suteikiančias skirtingų rūšių – kaulų, plaukų arba nagų – baltymams specifines savybes. Amino rūgštys – pagrindinis baltymų sintezės komponentas. Baltymų sintezė labai svarbi gyvybės palaikymui, nes ląstelės žūsta ir turi būti pakeičiamos naujomis. Iš visų žinomų amino rūgščių, kurios sudaro tūkstančius skirtingų baltymų kombinacijų, aštuonios laikomos nepakeičiamomis – leucinas, izoleucinas, valinas, metioninas, treoninas, lizinas, fenilalaninas ir triptofanas. Visų jų tam tikromis proporcijomis turi būti racione, nes žmogaus organizmas pats jų nepasigamina ir turi gauti su maistu. Jei nors vienos iš jų nėra arba trūksta, baltymų sintezė susilpnėja, arba sustoja. Tai ypač svarbu sportininkams – naujų raumenų statybos procesas tiesiog neįmanomas be amino rūgščių. Dėl tos pačios priežasties jų naudojimas labai svarbus vegetarams, kurie gauna „nepilnus“ augalinių amino rūgščių komplektus.

Teigiamą poveikį daro ir atskiros amino rūgštys:
* „degina“ riebalus;
* gydo nuplikimą;
* gydo impotenciją;
* atpalaiduoja stresinėse situacijose;
* amino rūgščių kompleksai sporte naudojami siekiant greitesnio atsigavimo po treniruotės;
* naudojimas pagerina raumenų augimą;
* skatina geresnį smegenų darbą;
* padeda greičiau gyti žaizdoms;
* gerina plaukų bei nagų būklę.

Nei vienas iš gyvybiškai svarbių mūsų organizmo procesų negali vykti be baltymų. Kuomet baltymai patenka į organizmą, šis naudoja tik tokią jų dalį, kuri yra reikalinga esamu metu. Likutis yra naudojamas energijos gamybai. Turtingi baltymais produktai yra kiaušiniai, mėsa, pieno produktai, žuvis, riešutai ir t.t., bet juose taip pat yra ir daug riebalų. Mes negalime sumažinti riebalų ir cholesterolio kiekio maiste, o turtingą baltymais maistą mes vartoti privalome. Toks, turtingas baltymų, maistas ypač būtinas vaikams, aktyviems žmonėms, sportininkams.

Amino rūgštys - baltymų statybinė medžiaga, svarbi daugelio organų sudėtinė dalis. Baltymai reikalingi ne tik raumens audinio statybai, bet taip pat jie yra randami hormonuose ir enzimuose, naguose,  plaukuose. Priešingai, negu baltymai, kuriuos mūsų organizmas turi suskaidyti, kad išlaisvintų amino rūgštis, amino rūgštys jau yra dalinai suskaidytos, todėl jos gali būti įsisavinamos daug greičiau. 8 iš šių amino rūgščių negali būti gaminamos mūsų organizme, todėl jos turi patekti į mūsų organizmą arba kaip maisto dalis arba su papildais. Todėl šios amino rūgštys vadinamos esminėmis amino rūgštimis. Kitos - neesminės ir gali būti pagamintos kepenyse. Tačiau, šis procesas yra labai komplikuotas ir jam reikia daug laiko, todėl geriausia yra užtikrinti visų amino rūgščių patekimą į organizmą su maistu ar su maisto papildais.
Jų ypač reikia:
* augančiam bei sportuojančiam organizmui;
* pagerina odos būklę;
* greičiau auga plaukai;
* mažėja priešmenstruacinio sindromo, osteoporozės požymiai;
* gerėja miegas;
* normalizuojasi centrinės nervų sistemos veikla;
* didėja organizmo atsparumas.


Fenilalaninas - gerina atmintį, nuotaiką, suteikia gyvybingumo, malšina apetitą, turi įtakos skydliaukės ir antinksčių veiklai, baltymų apytakai. Padeda esant depresinėms būklėms, ypač kai dominuoja apatija, mieguistumas. Jo yra žuvyse, saulėgrąžose, liesam piene, žirniuose. Fenilalaninas gali padėti atsikratyti pripratimo vartoti kofeiną, t.y. padeda nejausti kofeino abstinencijai būdingo rytinio silpnumo, nes puikiai tonizuoja.
Izoleucinas - būtinas hemoglobino gamybai, stabilizuoja ir reguliuoja cukraus kiekį smegenyse bei jų aprūpinimą energija. Dėl jo apykaitos tvirtėja raumenys, apsaugo nuo irimo, mažėja fizinis ir psichinis nuovargis.
Leucinas - yra energijos šaltinis, naudingas gyjant žaizdoms, lūžusiems kaulams. Jis labai svarbus serotonino, nuo kurio kiekio labai priklauso emocinė pusiausvyra, darbingumas bei kuris padeda aprūpinti smegenis deguonimi, apykaitoje.
Lizinas - slopina virusus, veikia kaulų augimą. Per dieną žmogui reikia apie 1-1,5 g lizino. Jo ypač daug yra žuvyje. Trūkstant lizino sutrinka dėmesio ir minčių koncentracija, padidėja dirglumas, psichinis ir fizinis nuovargis.
Metioninas - gyvybiškai svarbi ląstelėms aminorūgštis. Būtina baltymo sintezei. Metioninas trukdo riebalams kauptis kepenyse, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, saugo kraujagysles nuo riebalų sankaupų, dėl ko gali pablogėti smegenų aprūpinimas krauju. Be to yra puikus antidepresantas, ją vartojant pastebimai gerėja nuotaika, išnyksta chroniško nuovargio simptomai. Skatindamas užkrūčio liaukos veiklą, stiprina imunitetą, stimuliuoja antikūnų gamybą ir fagocitų augimą, padeda mūsų organizmui atpažinti ir sunaikinti svetimas ląsteles. Metioninas skatina baltyminių medžiagų esančių raginiuose audiniuose augimą, atstato sveiką nago struktūrą lemiančią jo tvirtumą. Jo yra sūryje, vynuogėse. Naujausiais klinikiniais tyrimais nustatyta, kad teigiamai veikia Parkinsono liga sergančių žmonių būklę: sumažėja raumenų frigidiškumas ir traukuliai, nes ši aminorūgštis papildomai aprūpina smegenis dopaminu.
Treoninas - trukdo riebalų kaupimuisi kepenyse.
Triptofanas - veikia raminančiai.
Valinas - gerina smegenų veiklą.

Produkto etiketė PDF formatu:

Elektroninė parduotuvė